Fredag

Heej bloggen!

Nu sitter jag och har filosofi efter 3 timmars håla. Slutar om 15 minuter och pappa kommer och hämtar mig, super duper skönt =) ska bara ta det lugnt ikväll och titta på sex and the city boxen jag fått låna utav madde. Erik och Frican ville att jag skulle följa med på bio, se knutby filmen som har världspremiär idag. Men jag orkade verkligen inte, har inte sovit bra inatt och jag vill bara hem och äta sen bara vara för mig själv..

Imorgon ska jag ut och äta med Sara, Sara och Frican och det gillas. Har inte vart med dom på jag vet inte hur länge, ska bli roligt :) sedan ska jag också till mitt hjärtegull =) kommer bli mysigt..
Jag ska få bestämma restaurangen vi ska äta på, är det någon som har nått tips? haha.. Jag har inte bestämt mig vart jag vill äta än, men jag hittar nog på nånting..

Skriver just nu ett fördjupningsarbete i filosofin om Dödshjälp. För eller emot? Ett djupt ämne men det ska nog gå bra :) har redan kommit på massor med saker både för och emot dödshjälp så jag är en bra bit på vägen. Annars brukar det alltid vara så att jag aldrig hittar några argument som man kan anväda, men nu har jag verkligen gjort det :) helt dunder..

Nää nu ska jag fortsätta i en kvart till, sen HELG =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0