Hej bloggen

Oj, kollade in här och såg att jag inte hade skrivit på jätte långe, dumt. Men jag har inte haft tid och ork ens. Men men, nu är jag back on track och hoppas att jag klarar av det bättre den här gången =) Både julafton och nyår har vart dunder, firade julafton med familjen och det var kanon, fick massor med roligt och levde livet :) på nyår firade jag med mina vänner, helt lyckad kväll och mycket folk :)

Snart börjar skolan igen och det gillas inte, jag har haft det så skönt när det har vart lov nu i 3 veckor, men men. Bara att bita ihop för nu är det inte långt kvar till studenten. Student mössan är beställd och mamma har redan börjat titta runt på vad vi ska ha för mat, haha! Jag kan inte fatta att man snart har gått klart skolan för alltid. eller ja, vissa har det ju så bra, men jag ska gå i skolan i 2 år till om jag får vara kvar på min praktikplats på ulva kvarn. Det återstår att se, men det skulle vara perfekt =D Dessutom är det inte skola, utan det är praktik i 2 år, bara praktik. Jätte skönt ju att få göra det man verkligen vill och är intresserad av =D

På lovet har jag inte alls gjort mkt, bara slappat och tagit det lugnt. Jag och max har nämligen bestämt oss för att utöka våran familj, det kommer bli två stycken nya familjemedlemmar redan imogon hoppas vi, det är två små söta gerbiler, alltså en hamster med svans om man ska förklara det enkelt. Dom är så himla söta och först så tänkte vi att vi bara skulle skaffa en varsin hamster, men hur kul är det då? haha, så vi har nu bestämt oss för att skaffa en varsin gerbil. Vi ska kolla på två imorgon så förhoppningsvis är dom våra redan då :D

Det här blev ett rätt långt inlägg men jag hade mycket att berätta. Imorgon eller ikväll skriver jag mera =)
Vi hörs. Här kommer bilder på jul, nyår och gerbiler =D

               



Här kommer två super söta Gerbiler =D

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0