Lördag

Hej bloggen :)

I fredags firade jag och Max ett år tillsammans, tiden har gått så himla fort =) Vi firade genom att bowla, haha, så himla roligt vi hade det :) Idag gick vi även ut och åt på kinarestaurang, otroligt mysigt =)
Har precis kommit hem så nu sitter jag och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Måste egentligen plugga men jag har hela dagen på mig imorgon att göra det efter att jag har städat min övervåning såklart =)

Imorgon ska jag alltså städa, det behövs verkligen, förstår inte hur det kan bli så skitigt så snabbt. Därför har jag infört att varje söndag så ska jag byta i sängen, damma, damsuga, tvätta golven, göra rent borten+speglarna. Är alltid lika skönt när det är rent och fint tycker jag =) Det ska jag sysselsätta mig med imorgon eftersom Max ändå har borta match i värmland ;) haha.. Kul att sitta i en buss i 4 timmar, ehm nej. Ingenting man gör frivilligt direkt, plus att innebandy är faktiskt inte så roligt, eller?

Nejj nu ska jag kika runt lite på bloggar och andra sidor :) skriver mer imorgon.

//Kaas

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0