Lördag

Heej bloggen!

Igår hade jag jordens mysigaste kväll med mig själv =) Först kom pappa och hämtade mig på boland, då hade han och mamma köpt med sig wook ifrån cupido, super mumsigt. Vi kom hem och tog det lugnt och åt bara, sen skildes vi åt, jag har ju mina rum på en övervåning och mamma och pappa sitter där nere, så jag gick upp till mig. Med cheesballs och cola, sen låg jag hela kvällen och tittade på sex and the city boxen, tittade på hela 18 ansnitt igår. Haha! men det var så himla skönt att bara få vara själv. Dunder!

Idag ska jag som sagt äta ute med Sara, Sara och Frican, jag har inte riktigt bestämt mig vart vi ska äta nånstans men det löser sig =) ska bli jätte mysigt eftersom jag inte har träffat dom på ett bra tag. Sen efter vi har ätit ska jag åka till Max, Frican skulle ut på krogen och sara och sara vet jag inte riktigt, dom kanske åker hem?

Max ringde till mig igår och var helt överexalterad, han hade hittat en bil som han vill köpa, herregud säger jag bara. Han tyckte om den så mkt att jag nästan tyckte synd om honom. Haha! Får se hur det går att köpa bil iaf, den fanns i eskilstuna, inte så långt härifrån.. Men men, vi får se =)

Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka ringa runt till sara, sara och frican och berätta om ikväll. Sen ska jag självklart fixa mig inför ikväll också. Ska ha på mig en lång skjorta ifrån veromoda (grå), sen ett par jeansleggings ifrån veromoda (svarta), sedan ett svart midjebälte. lägger upp bild sen!

Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0