Lördag

Hej bloggen!!

Idag har jag inte gjort mkt alls, bara legat hemma i soffan och slappat. Har vart skönt det med! Skulle egentligen städat, men jag orkade inte. Får göra det imorgon även fast min älskling ska komma :) Jag försöker övertala honom till att komma till mig redan ikväll men det funkar ju inte så bra.. hehe!

Igår var jag ute på krogen och firade Tintin som fyllt 20 år, grattis till dig<3 Hela skadat mkt folk men jag hade det så himla roligt, helt klart en lyckad kväll =) Det där gjorde du bra Tintin =D

Imorgon som sagt så ska max komma till mig, har inte vart med han sen i Onsdags så det kanske är dags nu! Idag har jag och pappa fixat med mitt projektarbete också, hoppas att det funkar bra. Har börjat sätta ihop lite kablar och sådär och jag kan inte så mkt om el så vi får hoppas att det funkar =)

Nu ska jag försöka övertala min kära pojkvän en än gång att komma hit nu.

Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0