Söndag

Hej bloggen!

Idag är det söndag och som jag skrev igår så är det min städdag =) Har inte börjat än eftersom jag precis har vaknat. Men snart så, jag är ganska peppad på att städa faktiskt, även fast det inte är nå roligt men det är skönt sen när det är klart. Då känner man sig mkt bättre =)

Max är nu på väg till Filipstad som ligger 27 mil härifrån. Han ska spela match, det jag tycker är mest tråkigt är att han inte kan skicka sms =/ han mobil är konstig. Men men, jag antar att man klarar sig en dag utan att prata med varandra iaf =) Sen när han kommer till mig på måndag så ska han få låna min gamla mobil och åka in med sin mobil på reparation. Så vi får hoppas att det löser sig, hans telefon har vart såhär en gång tidigare också. =/ Äsch, en dag utan min baby klarar jag av =D

Nu ska jag nog börja städa lite. Jag och pappa måste åka och köpa nytt glaslim till mitt projektarbete sen på eftermiddagen så jag vill helst städa innan så man bara kan slappa senare. =)

Vi hörs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0