Tisdag

Hej bloggen!

Jag sitter på praktiken nu, har klarat av första dagen nu efter lovet, skönt att komma tillbaka efter att ha vart ledig så pass länge. Idag limmade jag ihop mitt projektarbete IGEN, eftersom att limmet hade släppt, usch. Hoppas att jag hinner klart med arbetet i tid nu eftersom att glasgrejerna ska ligga under en uv lampa i 24 timmar. Och jag limmar 9 nu och har 19 kvar. Hoppas jag hinner =)

Igår var jag ledig, slappade och bara tittade på tv. Max kom till mig efter hans praktik :) super mysigt. Vi firar 1 år på fredag och tiden bara rinner iväg känner jag. Har gått så himla snabbt. Men tiden går fort när man har roligt sägs det och det är sant =)

Nu ska jag hem och äta sen ska jag faktiskt på gympa med min mamma, haha, måste prova på det känner jag. Kommer nog bli roligt, tanterna och jag =) hahahaha..

Nejj nu ska jag nog gå ned till bussen, den går 25. Jag skriver när jag kommit hem eller efter gympan :) önska mig lycka till.. =D


16/1-2008, alltid vi två <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0