Torsdag

Hej bloggen!!

Igår var jag på praktiken, kom dit 11.30 och åkte hem 13.10 det var verkligen skönt att sluta så tidigt igår alltså. Åkte till sylvenius och väntade på att baby skulle sluta, han slutade 15.30 sen åkte vi hem =) hade det allmänt mysigt, badade och tittade på tv =) thihi...

Idag var jag i skolan, började 11.20 kommer till lektionen och får reda på att vi inte ska ha någon lektion! Sug vad det var tråkigt, fick vänta till 12.50 för att börja med svenskan, där vi inte gjorde så mkt, spelade jepardy. Slutade 14.15! Otroligt skönt det med men jobbigt att första lektionen var inställd. Men men, sånt som händer.

Nu har jag precis kommit hem från gympan och är helt slut, ska upp och titta lite på tv tills baby ringer, sen sussa.

Imorgon går jag lång dag i skolan, börjar 08.30 - 11.20 sen har jag håla till 14.30, sedan slutar jag 16.20 helt kasst. På en fredag liksom, inte bara en fredag, utan varje fredag till studenten. Bara att bita ihop! Men men, på den tiden ska jag räkna matte och sedan gå till gymet med min älskling =) hihi..

Vi hörs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0