Lördag

Hej!

Jätte dåligt uppdatering, jag vet. Men det bestämdes så att när jag jobbar så sover jag hos max i veckorna för då slipper jag gå upp så tidigt plus att jag får skjuts till stan då istället för att ta bussen =) skönt.

Första veckan på jobbet är avklarad, gick riktigt bra faktiskt och det var skönt att få jobba med Martina. Men ska jobba själv de 4 veckorna som är kvar! Det blir bra det med.

Det har faktiskt inte hänt så mkt under veckan, har mest bara tagit det lugnt efter jobbet och det är skönt.. Igår var vi hos Karlsson en stund eftersom det var fest där, men var bara där i någon timme. Det var så himla kallt ute och alla hade typ deckat när vi kom dit.

Jag har blivit fast vid den nya marabo sommar, men jordgubbsbitar i. Den är så himla god så jag har ätit upp två stycken på två dagar så jag tror jag ska köpa en till ikväll ;) haha..

Power big meet får ingen lyckad dag idag inte, det regnar så himla mkt. Fast man sitter ju ändå i bilar och så men kanske inte så roligt att gå ut och titta på bilarna i detta väder. Men jag tror ändå att det är mkt folk som kommer komma dit ändå.

Nu ska jag titta på film och ta det lugnt bara!

VI HÖRS


Har suttit sällskap på max jobb hela veckan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0