Fredag

Yes, idag är det midsommar och jag sitter och gör ingenting. Usch vad tråkigt det är när det inte är fint väder =/ bläää.. Idag ska jag upp till jojjo runt 6 tiden, den snyggingen fyller 18 år idag, GRATTIS<3 Gud, det känns som jag har vart 18 år hur länge som helst men det är bara 7 månader vilket inte är mycket alls. Haha! Sen efter det blir det kanske andersson, eller stanna kvar hos jojjo =)

Men just nu har jag faktiskt inte alls nånting att göra, får gå och titta på tv. Ovanligt att jag gör det va? haha..

Fick hem mina studentkort igår på posten, blev riktigt bra faktiskt. Så nu är det bara att skicka ut tackkorten som fattas =) Det ska jag göra i veckan. Jag undrar när mina stipendiepengar kommer, Max fick sina igår. Hmm! Säkert något knas som vanligt när det gäller mig =) haha..

Nu ska jag gå och göra någon nytta, här kommer en bild på födelsedagsbarnet =) HAHA


Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du fått stependie? :O

2009-06-23 @ 01:50:02
URL: http://gardelinzambon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0