Fredag

Skönt med Fredag va? Njaa, kanske inte om man måste gå upp kvart i sju på en ledig dag. Jag sov hos max och vaknade med jordens dåligaste humör, så idag är det inte rätt tillfälle att säga fel saker till mig.

Igår var jag, syster, maria och jenny på bingo. Vi vann inte ett skit, suck. Syster var ett nummer ifrån 30.000 kr, förstår ni var mycket pengar? haha.. jaja, alla vi fyra hade chans på alla spel, irriterande va? Men nu är jag fast vid bilbingo, det var riktigt skojj och jag och syster ska åka dit så fort hon inte jobbar eller slutar sent. Roligt!

Idag är det Fricans student, GRATTTIIISSS GUMMAN<3 Ska dit ikväll och ge henne present och såklart äta mat =) mys mys.. Tror dock inte jag följer med ut om dom ska ut, jag är förkyld och ont i huvudet, plus att jag inte har några pengar i kassan.. Tråkigt! Men men, det kommer bli en nice kväll ändå =) Grattis året igen sötis..

Imorgon ställs väckarklockan på 07.45 då jag och max ska ge oss ut för att springa, vad har jag gett mig in på? :O

Nu ska jag nog gå och lägga mig en stund i soffan och titta på tv och kanske sova, förhoppningsvis så vaknar jag på ett bättre humör än det här.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0