Tisdag

Snacka om att jag är trött, usch.. Sov hos Max i natt och där fick man inte mkt sömn inte.. haha! Killen snarkar så himla högt, USCH.. Så jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig en snabbis och ställa klockan på 12, jag vet att man inte ska sova bort hela dagen men jag har ändå absolut ingenting för mig =) skönt skönt..

I Söndags var jag och max iaf inne i stan, jag inhandlade mig ett par nya skor, en klänning, ett linne och ett par chockrosa leggings/thights. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder här sen på de..

Som sagt, idag ska jag bara ta det lugnt och sen imorgon samma sak =) haha.. Lite nytta kanske man skulle göra, tillexempel åka till skolan och lämna in en bok som jag hittat, haha.. Det är himla dyrt att inte lämna in böcker alltså, kostar 250 kr/bok och det har jag ingen lust med att betala.. Jag har redan engelskaboken jag ska betala så det är inge roligt att lägga ner 500 kr på böcker för att man inte kan hålla reda på dem!

VI HÖRS

Linne och thights - ginatricot
klänning - H&M



Skor ifrån H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0