Tisdag

Hej, det var längesen! Jag har lite glömt bort att skriva, sånt som händer =) haha..

Fricans mottagning i fredags vart ju kanon =) Det var roligt och mysigt att träffa alla igen =) thihi.. Vi satt där och drack vin och pratade massor.. Helt klart lyckat! Max skulle vara fylletaxi till Erik och några till på kvällen sen så vi drog in till stan runt 11 tiden för att titta på min kära vän Connys nya lägenhet, den var super fin =) fortsatte drickandet där och hade det mysigt. Erik ringde iaf sen och sa att vi inte behövde hämta dom i stan, så vi drog hem runt 2 tiden =)

På lördagen mådde man som man förtjänade och vi åkte hem till Max och på kvällen var mig med Mange. På söndagen bar det av hem hit igen och bara tog det lugnt, jag var fortfarande bakis och orkade därför inte göra nånting, blää..

var med mange och julia igår och spelade UNO, det var längesen va? haha.. Fortfarande lika roligt.. =) Och nu sitter jag här och väntar på min babe som ska hem till mig nu efter sin träning =)

På fredag är det midsommar, vad ska alla göra då?

VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0