Tisdag

Godmorgon vänner!

Har vart hemma ungefär 30 minuter nu, åkte ifrån uppsala 07.30. Det blir så när man sover hos max och han ska upp och jobba, men sen är det även skönt för mig också att inte sova bort dagarna, jag har vänt på dygnet totalt och måste kommer tillbaka i rythmen till nästa vecka då jag börjar jobba! Då ska jag gå upp klockan 05.00 =). Blää.. haha! Brände upp mig riktigt riält igår när jag hade vart ute i solen så länge, men nu har jag köpt solskyddsfaktor 15 och hoppas på att kunna ligga ute idag igen =)

Ska fira sara och emil på lördag, sara fyller 20 och emil 18. Ska bli roligt, sen får vi hoppas på att det blir fint väder i helgen med då man kan ligga och sola och kanske gå ner och bada för första gången i år? värt att vänta och se alltså.

Längtar så fruktansvärt mycket tills vi åker till spanien, ska bli så himla skönt. Åker den 2 oktober och kommer hem den 12 oktober på natten, ska bli roligt att se hur baby tycker att det är att flyga, han har aldrig gjort det :O snopet va?

Och ja daniel, jag fick stipendie =)

Nej nu ska jag gå och titta lite på tv sen ska jag ut och lägga mig i solen med min solskyddsfaktor =)







Kommentarer
Postat av: Daniel

Solkräm för mesar! Grattis till stependiet =D

2009-06-25 @ 00:14:24
URL: http://gardelinzambon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0