Torsdag

Hej!

Igår var jag och max och grillade med julia och mange, riktigt mysigt. Satt och åt massa gott och spelade UNO och tp. Vi rundade av någon gång vid halv 3 tiden. =)

Idag ska jag inte göra nånting alls, ska försöka få tag på syster så hon kanske vill åka på bilbingo, haha.. Men det är för att jag inte har nånting annat att göra, plus att bilbingo är hur kul som helst, alla bör pröva det. =)

Imorgon är det midsommar och ingenting är planerat än, vi får helt enkelt se hur det blir. Men allting löser sig som alltid, ska försöka bestämma mig ikväll vad vi ska göra. Fast jag tror nästan att jag redan vet =)

Nu ska jag gå och titta på våra värsta år, sjukt skön serie på kanal 6.

VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0