Torsdag

Hej hej hej hej!!

Idag har jag och min underbara älskling städat hela dagen, usch vad dammigt jag hade det under sängen. Som tur var fick max dammsuga där under, stackarn.. haha! Sen åkte vi iväg till Gunsta för att pynta flak, dunder.. Kan ni tänka er att det faktiskt händer imorgon? haha, helt underbart..

Sen åkte iaf jag och Max och sola sola solarium, jag tycker att det är skönt att sola. Speciellt i Solarium också, man verkligen ligger där och kämpar in till den sista minuten, härligt ;) 

Nu är jag iaf hemma och sitter och väntar på brorsan, han och pappa bör komma hem snart tycker jag :) eller jag hoppas snarare.. 

AAAH, IMORGON ÄR DET VERKLIGEN STUDENTEN =D

VI HÖRS

En fin bild på Moa ;) hahaha.. Hon heter Björkman i efternamn vilket hon tyckte var skit kul eftersom vi pyntade med björk.. Hmm, knasig tjej det där<3 Sen har vi Linus också breve, men han går inte i min klass, han höll oss bara sällskap.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0