Fredag den 13

Hej bloggen!

Idag är det Fredag den 13. Jag har inte haft så mkt otur idag faktiskt, lite förvånande faktiskt. Rätt coolt att jag inte har haft otur på Fredag den 13 förra månaden heller, peppar peppar ta i trä!!! Den enda oturen jag har haft är att när jag kom till skolan 08.30 idag så såg jag att mina lektioner var iställda så jag hade håla till 14.30, det var nog tillräckligt med otur tycker jag. Jag hade kunnat sovit hur länge som helst, jaja.. Nu är det helg iaf och det gillas!

Blev ingen utgång idag utan jag och madde ska bara ha myspys hos mig =) Chips, läsk och film.. Härligt va? Hur ser eran fredag ut? haft någon otur? =)

Jag har hittat en studentklänning nu, den är hur fin som helst. I LOVE IT =D ska få med mamma in till stan imorgon så vi kan köpa den. Jag vill inte direkt att dom ska ta slut =) jag har hittat två stycken så mamma får bestämma vilken jag ska ha =) snällt va? Jag har faktiskt var och köpt ett mönster åt henne idag, hon ska sticka en koft.. Haha, det var en upplevelse.

Nej nu ska jag gå och titta på 2 1/2 män, mitt favorit program!
VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0