Fredag

Hej!

Idag har det vart studiedag, guuuud så skönt.. Åkte in till stan och mötte pappa runt halv 1 tiden sen har vi åkt och köpa massa saker till mitt projektarbete nu, inte långt kvar tills det ska vara inlämnat. Usch! Ångesten tränger fram, inte bara på det utan också på svenska nationella, har det på Torsdag och har inte börjat skriva mitt muntliga tal än.

jag säger bara usch.. Men det ska bli skönt att bli av med skiten, sen ska jag också göra nationella i matte på måndag. herregud vad jag måste förbereda mig nu känner jag! I helgen MÅSTE jag plugga..

Igår var jag hos baby och vi mös bara, skönt! Satt och tittade lite på film och åt chips =)

Baby kommer snart hit också efter sin träning och vi ska plugga till nationella och projektarbete.. Hoppas det går bra =)
Sen ska vi titta på let's dance också =D

VI HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0