Huvudvärk=klag dag

Hej igen!!

Sitter och väntar på bussen ifrån praktiken nu och jag JÄTTE ont i huvudet, usch! Jag vill bara på bussen hem nu så man får sova, hoppas att det inte är nån man känner som åker samma buss, men bara för att det är min otursdag idag så är det väl det. SUCK!!

Ikväll blir det gympa om jag orkar, skulle vara skönt. Är mitt favoritpass på Tisdagar så jag vill gå. men men!!!

Jag vill hem nu, jag vill sova och äta. Har inte vart någon bra dag idag alls, haft ont i huvudet hela dagen och bara fått kritik om projektarbetet, usch.. Nej, nu ska jag bli på gladare humör =) ska gå ut till bussen och ringa min älskling så jag får höra hans röst =)

Vi hörs!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0