Söndag

Heej bloggen!!

Tittade ni på melodifestivalen igår? det gjorde iaf jag och mina flickor. Hur kommer det sig att svenska folket röstade på snälla snälla ens? Tur att den låten inte vann i alla fall, tycker ni det var rätt låt som vann?

Igår var ju iallafall flicksen här och vi hade det super mysigt, kanske fick i sig en aning lite för mkt sprit, usch usch! men kvällen blev lyckad, eller flickorna gick hem halv 12 och jag gick och la mig i sängen på en gång.. haha!! Vi har iaf planerat in saker tills i sommar nu, dunder =)

Idag kommer äntligen baby  till mig, han tar 12.30 bussen ifrån stan så han kommer runt ett, ska hoppa på honom och krama om honom SÅ mkt! Jag har saknat dig älskling!

Nejj nu måste jag gå och städa ur mitt rum, som vanligt har jag städdag på söndagar!

Hur har eran helg varit?

VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0