Tisdag

hej bloggen!!

Sitter just nu på praktiken och har ätit lunch, spaghetti med köttfärssås =) mums.. Usch det går inte alls bra med mitt projektarbete nu, det känns som att tiden bara rinner iväg och jag bara står kvar på samma ställe =( Det är liksom 2 veckor kvar bara, det är ingenting. bläää!!

Nationella ska jag börja skriva på också, engagemang och påverkan, någon som har nått förslag om vad man kan skriva om? hmm.. Tiden rinner iväg och det är bara en vecka tills man står där framför alla i klassen och ska läsa upp sitt arbete. Jag måste alltså börja med det lite smått idag, iaf komma på vad jag ska skriva om =S

Igår var jag med baby, mysmys.. Tog det bara lugnt, blev bloggfritt eftersom jag och max firade 1 år och 2 månader igår, så ingen utav oss fick sitta vid datorn, haha.. Lite överdrivet kanske men det var lätt värt det =) Jag älskar dig darling.

Nej nu får jag väl springa ner igen och fortsätta läsa i min bok. Ska läsa 100 sidor till ungefär sen är jag färdig, visst låter det roligt?

Skriver mera när jag kommer hem eller när jag sitter och väntar på bussen =)
 
VI HÖRS

Mitt huvud sprängs snart =/



Kommentarer
Postat av: Daniel

GRATTIS : D

2009-03-20 @ 17:57:50
URL: http://gardelinzambon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0