Tisdag

Hej bloggen!

Dålig uppdatering här, men jag hinner knappt med att skriva, det är läxor, prov och projektarbete igång =)
Nu är projektarbetet klart iaf, skönt va? Jag lägger upp bild när jag kommit hem, sitter just nu på praktiken och har precis duschat, har vart en svettig dag idag. Har blåst vaser, har aldrig gjort det förut, men det gick skit bra. Skönt med såna dagar =) Imorgon är det nationella i svenska igen, skriftliga.. Kommer nog att gå bra, är inte så himla nervös =)

Ikväll blir det gympa, har inte motionerat på 2 veckor typ. Knas knas! men ikväll blir det iaf, ska bli skönt..

Till er som inte har läst tidningarna eller pratat med mig så gick Hagunda IF upp till division 1, tråkigt och roligt på samma gång =) men men, funkar det så funkar det. Annars vet vi ju också varför om det inte skulle funka!

Nu ska jag gå ner till bussen snart.. Vill bara komma hem och äta, är dunder hungrig!

VI HÖRS
 
mums, jag är sugen på våfflor :O :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0