Tisdag

Heej bloggen!!

Nu sitter jag äntligen och väntar på bussen ifrån praktiken, har vart en otroligt jobbig dag! Har haft huvudvärk sen igår och det hjälper inte med alvedon. Usch usch, har inte blivit frisk än heller ifrån förkylningen så jag ska nog gå till doktorn eftersom jag har vart det i snart 4 veckor i streck..

Idag har jag iaf börjat att göra ett glashus, fett coolt =) men det är svårt och det tar lång tid att skära glaset i dom bitarna man vill ha!!! Men men, imorgon ska jag skära klart och börja montera ihop det. Får hålla på med det här eftersom jag inte har grejer till mitt projektarbete än, kommer nästa vecka.

Ikväll blir det gympa för hela slanten med min kära mor, dunder =) Sen blir det andra avenyn och sen sova. Låter inte det hur bra som helst?

nejj nu måste jag springa till bussen som jag får göra varje gång, skriver mer när jag kommit hem..

Vi hörs..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0