Torsdag

Hej bloggen!

Idag gjorde jag nationella, det gick bra! Sov hos baby igår, så vaknade jag och skulle titta på klockan i morse, då var klockan 07.55, vi började nationella klockan halv 9, var bara att springa upp och klä på sig sen ringde jag filip och snäll som han är kom han och hämtade oss i Storvreta, vi hade ring och meddelat att 4 st skulle komma försent så det var ju lugnt sa hon =) så det var ju skönt.. Nu är det avklarat iaf =) 

Imorgon äre Fredag och det ska bli så skönt att ha helg sen. Ska hem till baby och ha det myspys efter hans match, dom gick ju vidare till playoff 2 i kvalet så nu ska dom möta Sundsvall på Fredag hemma, sen Sundsvall borta på söndag...  

Usch nu är jag så himla trött i ögonen, vill bara lägga mig och sova egentligen, men jag måste sitta och plugga lite till projektarbetet, är klar med loggboken nu iaf =) härligt..

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0