Torsdag

Heej bloggen!!

Idag började jag 11.20, sköönt med lite sovmorgon. Slutade 14.15 så jag träffade mickis på bussen på väg hem, hoppas att hon läser det här =) Hon tycker det är super töntigt att blogga ;) haha..

Helgen är planerad och det är skönt. Max åker ju upp till Piteå för att kvala till division 1 så jag är fri från honom ;) Så på Fredagen ska jag ut med madde och några av hennes kompisar, sen på lördagen ska jag, frican och sara a ha filmkväll, skönt skönt.. Sen ska jag även försöka plugga lite till svenska nationella också, har det muntliga provet den 26/3 och jag har inte börjat, så det är ju dags att göra det snart..

Jag ska åka ner och hjälpa pappa städa nu innan jag ska på gympa, så jag skriver mer imorgon eller senare ikväll..

VI HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0