tråkigt

Hej igen bloggen..

Jag har super super tråkigt, ska gå till bussen om en halv timme men jag har verkligen ingenting att göra på en halvtimme, suck.. Jag vill bara ta bussen in till stan nu. Haha! Jaja, jag får väl sitta här ensamen och ha tråkigt i en halv timme till!

Imorgon ska jag och madde leka och det gillas, träffas inte så ofta numera, men men, det blir av imorgon iaf =) sen ska jag på gympa imorgon också vilket ska bli super duper trevligt som vanligt =)

Nu kanske man ska gå och borsta tänderna och såna där grejer som tar lite tid ändå så jag får gå snart!

VI HÖRS


Kommentarer
Postat av: Sara

Babe! Visste inte ens att du hade blogg, kul att se :)

2009-03-08 @ 00:38:43
URL: http://saraett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0