Fredag

Hej!

Igår var jag på maddes middag och skiva, riktigt trevligt faktiskt =) Det var inte direkt så roligt att gå till Eriksberg klockan halv 3 i natt i högklackat, men det va roligt =) Kom hem 04.40 i morse vilket resulterar att jag är riktigt trött nu, men det är bara ta det lugnt för ikväll är det Fricans skiva och den kommer bli guld =)

Fingret har blivit bättre, fortfarande svullet och HELT blått, haha.. Men det är iaf på bättringsvägen =)

Jag saknar dig älskling, jag vill att du kommer hem nu =/ Du får inte vara på cup längre tycker jag :P haha.. Hoppas det går super duper bra iaf för er, jag håller tummarna pojkar!

Nu ska jag lägga mig och titta på tv eller något liknande, måste egentligen plugga till den sista uppgiften jag har kvar i religionen men jag har inte det pappret, hur ska det nu gå? haha.. Allting löser sig =)

INTE MÅNGA DAGAR KVAR TILL STUDENTEN NU =D WOOOHOOOO

Ha det bra dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0