Fredag

Hej bloggen!

Jag ligger hemma och är sjuk, inge vidare direkt! Max blev sjuk igår, stackarn.. Han var magsjuk igår och sen idag övergick det till feber =/ Jag trodde jag skulle bli magsjuk jag med men jag vet inte riktigt, jag klarade mig hela dagen igår och hela dagen idag, så det är nog bara mina magsår som känns i magen tror jag! det är inte heller så roligt..

Ikväll är det bara jag och pappa hemma, vi ska ha mysigt med god mat och lite sånt =) och sen imorgon är jag ensam hemma eftersom mamma och pappa ska på the Refreshments eller hur det stavas, skite samma,  dom ska på katalin iaf =) gulligt..

Nu ska jag sätta igång och plugga om jag orkar, usch... 

VI HÖRS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0