Dag 1

Som ni ser! Dag ett är avklarad och allt har gått som smort :) Trivs jätte bra med Lena och Carl. Två roliga prickar det där som verkligen lever livet. Fick känna lite på glaset och det kändes bra. Miljön, folket och hyttan är helt perfekt för mig.

Har iaf bestämt mig att denna blogg kommer att vara mina dagar på ramnäs glashytta där jag förklarar om vad jag har gjort på dagarna och även massor med kort.. Ska göra en ny header och bara skriva om min praktik. Hoppas att ni som läser kommer att fortsätta läsa :)

Här är alltså början på mitt nya liv, ett nytt kapitel med spännande saker jag kommer att göra =)

Here we go

Bilder på hyttan












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0