Dag 10

Hej!

Just nu sitter jag på bussen till Uppsala. Kommer till uppsala runt halv 6 tiden! Om jag ens överlever. Busschauffören kör som en tok :P Jag åkte ifrån Ramnäs kvart över tre. Det är en liten bit att pendla men jag gör det inte så ofta som tur är.

Idag har jag assisterat, öppnat formar, puntlat och satt in i kylugnen. Vi hade också ett evenemang där det var 7 stiliga herrar som kom in och Carl berättade om glaset. Det var även en av dom som prövade att blåsa, tycker det är så roligt att se.

Blev också grisen i säcken för dessa herrar då Lena och Carl blåser nånting som "publiken" inte vet vad det ska bli. Medan man blåser så får folket buda. Det tyckte jag var super roligt. Budningen blev på 350:- tror jag, och det blev en skål. Skålen är normalt värd ungefär 2000:- vilket kap man kan göra om man budar :)

Här kommer lite bilder på Lena och Carl när dom blåste skålen idag och på de saker jag har gjort under veckorna.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0