Dag 11

Hej!

Idag har jag fått hämta flaskor, jag hämtade 15 backar vilket blir 360 flaskor allt som allt! Tog en liten stund att hämta men det fick kanon.

Imorgon ska jag försöka knäppa kort på när jag blåser, ni vill ju se det. Men jag kommer aldrig ihåg att ta upp kameran. Men jag ska verkligen försöka för nu har jag inte så mycket att knäppa kort på!

Snart ska vi smälta igen och den här smältan ska bli grön. Den vi har ju är blå, och det är mycket svårare att blåsa i tycker jag. Den blir kallare så mycket snabbare så man får vara mycket snabbare än vanligt, men det är svårt!

Nu ska jag lägga mig och titta på Dirty Dancing, bästa filmen genom tiderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0