Dag 5

I Fredags var det min sista dag för veckan och det har verkligen gått fort. Fick göra fönsterkulor, det har gått riktigt bra den här veckan och jag har lärt mig glaset nu, känns tok bra! Har fått massa beröm och jag blev förvånad över mig själv när det har gått så bra trots att jag inte har blåst på 4 månader :)

Har flyttat in till min lägenhet nu också, sitter här själv nu. Här kommer bilder på lägenheten, får knäppa bättre kort senare och imorgon kommer bilder och text igen om praktiken!

Kram









Kommentarer
Postat av: Frican

Åhh de ser riktigt mysigt ut gumman !! Snygg väggen va !! Hoppas man kan komma snart och kolla hur du har de :) Pusssss<3<3

2009-11-22 @ 21:35:06
URL: http://frican.blogg.se/
Postat av: Monica C

Behöver/saknar du något i lägenheten ?

2009-11-23 @ 20:43:27
Postat av: martina

super fint gumman!! :D <3

2009-11-23 @ 23:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0