Kiwi

Sitter och äter kiwi nu, det är ju så himla gott! Jag älskar verkligen frukt, alla frukter som går att äta. Men ananas är nog min favorit, helt klart :)

Nu är det inte långt kvar till flytten, känner att jag måste börja packa, eller iaf lägga ner kläder så mamma kan tvätta, men det är så svårt att veta vad man ska ha med sig. Kläder är ju prio ett men allt annat då? Usch, jag hatar att bli vuxen :P

Nu ska jag kika på efter tio där kenza, kissie och foki var med i morse :) sen ska jag kika på reprisen av grey's anathomy :) Missade ju det igår för max skulle spela match, ingen rolig match att kolla på då Hagunda kammade hem segern med hela 18-1.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0