Måndag

Hej på er!

Har inte uppdaterat nånting alls, fanns inte riktigt så mycket att skriva om :P Mamma fyllde år i Fredags så då var det full fart här hemma, i Lördags blev jag sjuk, såklart! Bara för att jag och max skulle gå ut på krogen för han hade spelfri helg så blir jag sjuk, ont i halsen och feber, men det är min vanliga otur :P Sen i Söndags fyllde syster år och då var vi där :) mysigt mysigt..

Jag vaknade 11.30 idag, typiskt. Men ändå skönt att få sova ut :) vaknade i natt av att brandbilarna stog vid bron utanför huset och hämtade vatten, det har ju brunnit i en lada och till och med i morse klockan 6 så var dom kvar och hämtade vatten. Hoppas bara inte den var anlagd som dom misstänker nu, blir så förbannad på sånt! Små skit ungar som inte har nått mer vettigt för sig än att gå och tända på en lada klockan 23 på en söndag kväll.

Idag ska jag åka in till stan med 15.10 bussen, ska hälsa på M på sjukhuset, hoppas du har blivit bättre<3 Jag älskar dig<3

Senare ska jag ha myskväll med Max i storvreta också, blir väl kika på film :) jag ska iaf ta ett lååååångt bad när jag kommer till honom :D

Käkade tacos till frukost/lunch också. Mums mums




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0