Nervös

Nu ligger jag här men en halvt sovande älskling breve mig. Jag är nervös och kan inte alls sova, klockan är snart ett och jag får bara mer och mer pirr i magen för varje sekund som går.

Till en början ska jag bo hos min handledare för min lägenhet ska renoveras lite, så jag ska bo där i en vecka innan jag flyttar in i min egna. Känns ändå rätt skönt att bo där så hinner man lära känna henne lite :)

Nu ska jag nog försöka sova lite för imorgon bär det av. Kommer sakna alla super mycket, men jag kommer ju hem, varje helg. Klarar mig inte utan mamma och pappa hur länge som helst, har förvarnat dom om att jag kommer ringa 30 ggr/dag i början, men det är ju inga problem :)

Det här kommer gå kanon. Skriver mer imorgon för nu måste jag verkligen försöka sova, vi får väl se hur det går.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0