Onsdag

Goddagens!

Sitter med min vetekudde som alltid, det är så himla kallt här inne, USCH.. Har precis fixat lite grejer, fick jobba idag för max mamma, så jag har suttit med det en stund också ;) Inte helt fel att tjäna pengar på att leta telefonnummer på hitta.se :) Men det gick bra så nu är jag färdig med det..

Ska in till sjukhuset också och träffa M idag. Åker in med 14.10 bussen sen ska jag hem till max, hans pappa fyller år idag :) GRATTIS.. Sen ska vi vidare på innebandy match, skit tråkigt.. men jag får stå ut ;) det är kul när man väl är där iaf.. Missar dock Grey's anathomy och det gillas inte men det får jag titta på imorgon när jag kommit hem :)

Nu blir det andra avenyn :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0