Tisdag

Hej på er!

veckan är planerad helt in i minsta detalj, det är skön :) på fredag fyller mamma år, utgång på lördag och på söndag fyller syster år :) kanon helg blir det också.. tar inga risker att skriva ut vad dom ska få, det kanske faktiskt finns en liten chans att mamma och syster läser min blogg? hmm jaja..

Snackade med Martina idag, hon kom på en as bra idé, helt suverän vännen! Nu håller vi tummarna och hoppas att allt går bra med det. För det skulle vara super roligt om det gick :D

Sitter här med min vetekudde nu och väntar på att pappa ska komma hem, jag är hungrig. Sen blir det gympa, även fast jag börjar bli sjuk :P det är bara köra på endå det, finns ingen utväg :P

VI HÖRS

Jag vill tillbaka till Spanien nu på en gång, det är så fruktansvärt kallt här hemma med massa blåst och skit. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0