Måndag

Jag hatar måndagar! Jag vet inte riktigt varför men jag känner mig alltid deppig och får ont i magen, JUST på måndagar! typsikt va? :P hehe..

I lördags överraskade vi min moster (hela släkten). Hon fyller egentligen år på Torsdag men eftersom alla ville överraska henne så fixade min kusin till jordens fest hos henne i Lördags då det var hur mycket folk som helst som kom, var riktigt roligt när hon inte visste om ett skit :P haha.. Hon fick iaf en resa av oss och lite smått och gott! Det var roligt att träffa hela tjocka släkten och alla deras vänner! LYCKAD LÖRDAG

På söndagen var jag på mary kay party och sen vidare till max kusin som fyllde 26 år i onsdags men hade kalas i söndags! Det var också roligt att träffa alla därifrån och lilla Isak, min favorit :)

Nu väntar jag på posten sen ska jag gå och kika på en film som jag och baby köpte i lördags, passion of the christ. Den handlar om de sista tolv timmarna i Jesu liv.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0