Bakterie i magen?

Jag har nytt varit hos doktorn och fick ta blodprover. Doktorn misstänkte att jag hade en bakterie i magen som gör att jag får magsår. Hmm, har jag det så går det iaf att bota med 1 veckas antibiotika och sen är det över. Jag hoppas verkligen att jag har den där bakterien så jag blir av med det! Men det jag undrar är: Varför har ingen annan doktorn tagit det provet på mig? Jag har lidit av magsår sen jag var 14 år. Nog om det, hoppas att det är det som är felet för då vet jag iaf att jag kan bli botad.

Nu ska jag vänta på baby och sen bär det av till Fricans jobb med Mickan också =) massa mys och roligheter ser jag fram emot.

Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0