Fredag

Jahaja, jag är fortfarande döv och har därför ringt till doktorn och bokat en tid där, ska bli skönt att se vad det är för konstigt.. sen hoppas vi såklart på att det blir bra också så att jag inte måste gå runt såhär hela livet, det skulle jag aldrig klara av! Det är så himla jobbigt att inte höra nånting på ena örat.. suck! Jaja, jag ska iaf dit klockan 11.00 idag!

Senare ska jag in till stan och fixa lite ärenden på banken och sen hem till mitt hjärta =) Han är såå sööt så.. På Lördag blir det kika på innebandy och på söndag ska jag bara ta det lugnt =)

Nej nu ska jag klä på mig lite och fixa och sen bär det av till doktorn! Jag skriver mer sen om vad det var jag har för nått..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0