Onsdag

Går vaknade jag upp och var HELA döv på mitt högra öra och jag var jätte förkyld.. Typiskt! Jag har iaf fått rinexin tabletter som tydligen ska hjälpa mot förkylning och sånt.. Vi får hoppas att det blir bättre! Jag har iaf ingen feber så det är riktigt skönt =) Stackars frican som hade fått ett virus på stämbanden då, haha.. Hon kan och får inte prata på en vecka, jag lider med dig gumms!

Idag blir det bara att ta det lugnt, max kommer till mig efter jobbet idag så ska vi ha lite myskväll eftersom vi firar 1 år och 8 månader idag =) Sen imorgon HOPPAS jag att det blir gympa, gick inte på den igår!

Nej nu får vi se vad dagen har att erbjuda, förmodligen bara ligga och försöka lyssna på vad dom säger på tv, men det är ju lite av en utmaning när man är döv på ena örat! Suck!

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: monica

Krya på dig, du vet väl att man inte ska träna när man är förskyld/sjuk

2009-09-16 @ 15:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0