Torsdag

Goddagens!

Sitter och jag precis ätit mina nudlar, det var gott men jag åt bara halva paketet, så hungrig var jag! haha, jaja så jag det gå.

Idag har min kära mamma bett mig städa min övervåning, men jag har absolut ingen lust, jag menar. Jag har ju imorgon på mig också, måste jag då börja idag? Hmm, jaja. Jag skjuter upp saker hela tiden, men städa är nog det tråkigaste som finns i hela världen. Det blir ju ändå skitigt dagen efter igen, blää för att städa..

Ikväll är det gympa och det gillas :D jag har träningsverk sen i Tisdags men det är skönt att träna idag igen då :P Man känner att man lever.. haha! Igår var jag och baby på bilbingo, den sista för säsongen i Vattholma, och dra mig baklänges, min Mille vann 1500 kr, han är duktig han :P Men vi delar ju så jag fick 750 kr från ingenstans. Woho, pengarna bara rullar in :D

Utgång imorgon och det ska bli toppen, hörde att norlin och martina skulle följa med ut också, blir ju kanon =D

Tycker ni verkligen att jag behöver städa? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0