14/4-2010

Hej på er!

Jag har precis tömt kylugnen och nu sitter jag och skriver ner mina punkter som jag ska upp på utvärderingen. Det är så svårt att komma på saker tycker jag. Men det ska nog gå bra :)

Idag kommer skolan och hälsar på. Spännande! Har aldrig träffat dem så det ska bli roligt att göra det. Och sen även börja tänka lite på vad jag ska plugga också. Tror faktiskt att jag bara tar hantverkets historia som är obligatoriskt. Ska jag ta något annat som en "starta eget" kurs tror jag att det är svårt. Men jag gillar när det är en utmaning så vi får se vad jag bestämmer mig för idag :)

Nu ska jag gå bak på lagret och städa undan lite på borden så att det är rent och snyggt. Ska även plocka undan lite här också i hyttan innan skolan kommer.

Får se om jag åker och blästrar nånting idag. Kanske skulle göra det på eftermiddagen :)

PUSS


Allt de vi gjorde igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0