Jävla busschaufför :@

En sak stör mig riktigt mycket. Nu när jag skulle hoppa på bussen i Västerås för att åka hem så var det en kille i rullstol och hans assistent som skulle på också. Och det är ju jätte svårt att själv få på någon i rullstol på bussen. Och busschauffören hjälper inte ens till, vilken idiot va? Hur kan man skita i att hjälpa någon som sitter i rullstol? Alla andra på bussen var ju också fucktards som inte hjälpte till heller. Så snäll som jag är så hjlpte jag de 2 killarna på bussen.

Och busschauffören sitter bara i sin jävla stol på sitt feta arsle och kollar runt även fast folk har sagt till flera gånger. Sen när de båda killarna kommit på bussen + rullstolen med hjälp av mig, DÅ kommer busschauffören bak och frågar hur det går. IDIOT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om busschauffören har en dålig rygg, varit sjukskriven ett längre tag och kör på halvtid eller något liknande? Kan man verkligen dömma en människa (även om han nu är en "superhjälte" som alla busschaufförer ska vara), och samtdigt ha en grund bakom denna väldigt generaliserade syn?

2010-04-21 @ 14:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0