skit dag

Åkte ju till doktorn, började med att jag virrade bort mig så jag fick fråga en tant vart jag skulle gå, då hade jag gått HELT åt fel håll så det var bara att gå tillbaka i rask takt så man hann med tiden. Kommer in till läkaren som konstaterar att mitt ledband runt fotleden töjts ut väldigt mkt, kommer ta 6 månader för det att läka helt. SUCK!

Sen ska jag ta tåget hem, jag förstår ju ingen av skyltarna så jag sitter och väntar i 2 timmar på det tåget jag TROR jag ska hoppa på. Men det visar sig att det såklart var åt fel håll, så fick åka 1 hållplats, sen hann jag precis med det andra tåget tillbaka.. Jag var ju inte hemma förrän halv 5. SKIT DAG!

Skickade precis sms till lulu, en fågel i mitt öra viskade just att hon hade gjort muffins ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Mina muffinsar är bra goda ;)

2010-08-20 @ 02:11:35
URL: http://alltidlouise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0