1/2-2010

Hej på er!

SVERIGEN VANN VM FINALEN I BANDYN, men det var ju ingen nyhet ;) haha..

Just nu sitter jag och äter köttfärspaj, skit gott. Det har vart strömavbrott här i Ramnäs så jag hade bara 18 grader i lägenheten när jag kom hem. Usch! Lite jobbigt att ha strömavbrott när man jobbar i en hytta eftersom ugnen går på el. Så det blev lite kaotiskt där. Strömmen har vart borta i 5 timmar så vi får se hur det gick med ugnen imorgon. Lena har vart där till strömmen kom tillbaka så det gick säkert alldeles utmärkt :)

Nu ska jag kolla på Dr. House. Sen ska jag försöka ta en dusch bara mitt varmvatten kommer tillbaka :P

PUSS



Vi gjorde smycken hela dagen idag :)



Resultatet innan dom ska smältas :)



snygg istapp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0