3/2-2010

Goddag!
 
Idag har det gått riktigt bra faktiskt. Det gick super bra att assister, det gick mindre bra när jag skulle göra en fot, haha. Men det är alltid roligt att pröva på att göra saker. Men Lena tyckte jag var duktig för att det var första gången så jag är väldigt nöjd. Jag har även assisterat på bats och luftben. Ni kommer förstå när ni ser bilderna :) Luftben är alltså ett ben med luft i, ganska logiskt va? Så jag tar en pipa med glas på och blåser i luft, sedan kommer jag bara med biten till lena, så ä det klart sen. Luftben var roligare att ge än batsar och fötter. Men det är bra träning så det är de som räknas.
 
Jag vet inte riktigt vad jag har åkt på, jag har sån rethosta och förkyld så jag knaprar alvedon just nu. Men jag hoppas det går över till helgen när jag kommer hem. Ska nämligen gå ut på krogen på fredag tror jag! Hoppas hoppas hoppas.

Nu ska jag laga mat sen kommer min baby<3


detta är ett luftben


Detta kallas bats. Jag kommer till lena med bitar till det jag har inringat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0