1/1-2010

Vad konstigt det kändes att skriva 2010, eller jag tänkte skriva 1/1-10 först, men det såg lite för konstigt ut. Man kan inte direkt säga  sommaren 10 när man brukade säga sommaren 09. Hmm, ser konstigt ut men man får nog hålla sig till att säga 2010 :)

Igår var vi hos Brink på fest. Väldigt trevligt förutom några insidenter som hände senare men det får va. Vi kom dit runt halv 10 då grabbarna hade suttit och druckit sen klockan 4 så dom var lagom söta när vi kom dit. Hahaha! Men vi hade det riktigt roligt och festade hela natten. Sen gick vi hem klockan 3 =)

Här kommer lite bilder ifrån kvällen :)


På väg, Linn fixade knuten på pulkan för att få ett längre snöre :P


Hos Brink


Kirre spilde ut hur mycket som helst på golvet


Dennis, Elin, Linn och Kirre

Dennis försöker fånga en lime i munnen :P


Mina grabbar :P Dennis och Kirre


Nyårskyssen :)

Sista pulkaturen 2009


Jag, Kirre, Dennis och Linn :)


Sötnosar :)


Kirre, Max, Dennis och Linn :)


keff bild på mig och älskling :P

Mer bilder kommer upp på facebook :) Hoppas ni hade ett toppen nyår :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0