12/1-2010

Hej!

Nu sitter jag på hyttan och har precis börjat. Eller jag kom hit 9 men jag har ätit frukost och fixat och donat lite. Idag slutar jag 5 och sen är det innebandy ikväll klockan halv 9 :) Ska bli skönt att börja nu igen efter lovet. Jag får ju lite motion då jag går till praktiken varje dag. Det är ungefär 1,5 km till hyttan så jag går väl 3 km per dag. Inte så mkt alls, men det är i alla fall något :)

Igår gjorde vi karaffkorkar, det ska vi göra idag med. Det är faktiskt smart att ha en sådan kork på sommrarna så inte flugorna eller någon annan insekt vill ner i karaffen.

Såhär ser dom ut



Idag ska vi göra dom i svart och rött, igår gjorde vi dom i blått



Här är en bild på våran termometer till kylugnen. Vi sitter och väntar på att den ska gå upp till 675 grader och nu är den bara 249 grader. Men det tar ungefär bara 15 minuter så är den upp i 675 grader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0