17/1-2010

Hej på er!

Jag har haft jordens roligaste helg :) Igår fyllde sara 20 år så vi firade henne. Hon visste ingenting om vad vi skulle göra, hon fick bara en lista av Martina med saker hon skulle ha med sig. Haha, det vi skulle göra var ett stipptease pass. VILKET VAR SJUKT JOBBIGT! Jag har sjukt ont i hela kroppen idag (träningsverk ab) Haha, men Sara hade det iaf skit roligt. Efter det så skulle vi ut och äta på tevaranen, sjukt god mat. Så det var riktigt trevligt :)

Efter det så åkte jag hem eftersom jag och baby firade 2 hela år igår också :) I LOVE YOU BABY

Bilder kommer ifrån strippen och middagen ikväll när alla har lagt upp sina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0